ケアズコネクト: Innowacyjna usługa ICT dla opiekunów
ケアズコネクト to innowacyjna usługa ICT zaprojektowana specjalnie dla opiekunów, mająca na celu zwiększenie efektywności operacyjnej i ułatwienie lepszej komunikacji w sektorze opieki. Platforma kładzie nacisk na rozwijanie pozytywnej dynamiki zespołu, promowanie proaktywnego środowiska pracy, w którym członkowie personelu mogą doceniać swoje mocne strony. Poprzez integrację istotnych funkcji takich jak „Narzędzia Opieki”, „Czat i Groupware” oraz „Zarządzanie Obecnością”, ケアズコネクト ma na celu wspieranie realizacji wysokiej jakości usług opiekuńczych.
Mając na uwadze płynne wkomponowanie się w codzienne rutyny opiekunów, ケアズコネクト dąży do zapewnienia prostego i przyjaznego użytkownikom doświadczenia. Użytkownicy mogą dostosować swoje doświadczenie, wybierając elastyczne plany oparte na wielkości i potrzebach swoich placówek opiekuńczych. Dodatkowo, funkcje takie jak profile personelu i użytkowników, czat i funkcje groupware, narzędzia komunikacji zespołowej, zasoby opiekuńcze oraz systemy zarządzania obecnością są wszystkie skierowane na usprawnienie operacji i zwiększenie satysfakcji z pracy w branży opieki.